zeyzey77 rahatsızdım tatlım acillik oldum bebek olacağı ihtimali aklımda olsa yaptırırmıyım .pazar günü yaptırdım iğneyi . Şimdide kanamam olumca dedim acaba gebemiyiöde iğneden mi atıyor . İğneden olsa 4 gün sonra olurmu ayrıca iğnenin kanama yaptığını hiç duymadım