8 günlük bebeğim var bu hafta sadece 50 gram almış. Sabah kahvaltıda yumurta,peynir,domates,salatalık,zeytin,bol yeşillik yiyorum. Öğlen yulaf,meyve,kuruyemiş,rezene çayı tüketiyorum. Akşamları et,sebze yemekleri,yoğurt,salata tüketiyorum bunlar her gün mutlaka yediğim şeyler. Başka neler ekleyebilirim süt olması için siz nasıl besleniyorsunuz?