MotherOfAlmila Rbulgen Ben nerdeyse hayata merhaba dedigi gunden beridir kullaniyorum.😅👶🏽 Rahatiz.. ama suan tam 3 aylik eskisi gibi rahat durmuyor sanki, uyumadigi zaman.. Genel de uyur, yurudugum icin ama gozler acildiysa durmaz. 😂
Melekk_0720 Ozelecem ya bende mamadush aldim ams benim belimu cok agritiyor acaba modelldemi sikinti var 5 dakiakdna sonra belim kopuyo kixim zayif oyle bi kolsu yok linkini atarmisin canim
slnslnpt oyaacool @DenizinAnnesiiiii ben yemek yapıyorum evi temizliyorum ve daha neler neler.. bebeğiniz sürekli sizinle olmak isteyen bir bebekse herşeyi yapmaya alıştırıyor 😊
oyaacool slnslnpt doğrudur benim bebeğim çok hareketli bu yüzden yapamıyorum ben bunları . Oyun halısına bırakıp süpürge yapıyorum ☺️
Rbulgen Oykusareninannesi siz internet mi aldınız kanguruyu ben mağazalara baktım da o markayı bulamadım
Oykusareninannesi Rbulgen hepsiburadadan aldım en uygun ordaydı o ara ☺️ Trendyolda indirimde gördüm ama 173 tl sanırım hala ☺️
Rbulgen Erencinarinannesi siz internet mi aldınız kanguruyu ben mağazalara baktım da o markayı bulamadım
1anne_1oglus_35 Rbulgen Allaha bende solomombaby kullanıyorum okadar rahat ki bebek arabası derdinden kurtuldum yakın mesafe de mis hem sıkılmıyor her yere bakıyor çok rahatlık
1anne_1oglus_35 Rbulgen mağazalarda olmuyor genelde https://instagram.com/solomombaby?utm_medium=copy_link burdan aldım instagramdan 369 derece olan daha rahat