Demetbulut Rbulgen solomom.baby bendeki tek yondu ama cok memnundum.15.Ynina kadar kullandim simdi 17 aylik artik cok hareketli oldugu icin cok zorluyo kipir kipr kullanamiyorum
Seerdaay Rbulgen 4. Aya kadar sling sonra kanguru kullandım solomombaby kullandım.7 kilo altındaki bebekler yenidoğan aparatiyla kullanılıyor
Erencinarinannesi Rbulgen ben 2 yıl önce almıştım aldığımda bebeğim küçüktü klasik bordo renk almıştım yenidoğan aparatlı olanından yeni modellerinden haberim yok
Measl Nilara merhaba benimde 4 aylık oldu dışa dönük ne kadar süre durduruyorsunuz. Bende de heryöne var dişa dönük 15-20 dk durdurun dıye yazmışlar klavuza. Sakıncası yoksa bende biraz uzun tutmak ıstıyorum çünkü bana dönük olunca durmuyo etrafı özlemek ıstıyor
Nilara Measl valla ben icinde uyutana kadar tutuyorum bazen 1 saat bile kaldigi oluyor. Eger kafasini tutmasinda motor becerilerinde sorun yoksa bence tutabilirsiniz. Bizim kiz ters durmuyor asla illa disariyi izleyecek
Zlm Measl belinin öne doğru c şeklinde olması lazım size dönük olunca sizin vucudunuzun şekli nedeniyle öyle oluyo öne dönük olunda beli geriye doğru oluyo onun için sağlıklı değil o yüzden öyle yaziyo
Zlm Rbulgen ben kullanıyorum nuna nin almıştım yakin yerlere giderken kullaniyorum doktor ayaklarının açık durmasinda sorun yok ama belinden destekle demişti daha 46 günlük benim Kızım
Mom727272 Rbulgen Cook memnunum kesinlikle alin derim. Hatta şöyle diyeyim mutlaka yanıma alırım bebek arabası olsa da olmasa da. Bulandan Allah razı olsun valla.
pandemibebegi Mamadus baby kanguru kullanıyorum çok memnunum. Ben biraz geç kalmışım almakta çok pişman oldum. 4 aylıkken h durmuyor diye almıştım keşke daha önce alsaymışım dedim. Onu yakıp biryerlere gidersem kesin uyuyor içinde 😊
Rbulgen Oykusareninannesi siz internet mi aldınız kanguruyu ben mağazalara baktım da o markayı bulamadım
Asminmuko Rbulgen kurtarıcı sanki 3 aydan beri kullanıyorum evde iş yaparken dışarıda gezerken sürekli takıyorum
Esmoska Mamadus baby kullanıyorum her yöne çok memnunum. Dışarıda onla rahat ediyoruz bebek arabasını boşuna almışım diyorum.
Ozelecem Rbulgen mamadusbaby kesinlikle öneriyorum bebeğim sanki yok gibi öyle hafif ağrı yapmıyor 8.5 aylık şuan ona rağmen çok rahat hafif
Melekk_0720 Ozelecem ya bende mamadush aldim ams benim belimu cok agritiyor acaba modelldemi sikinti var 5 dakiakdna sonra belim kopuyo kixim zayif oyle bi kolsu yok linkini atarmisin canim