Ozgeersin tabi ki de şuan yaşım küçük olduğu için kanım hızlı kaynıyor gezmek vs ama bakmak da mesele ben cihangire yetemiyorum eğitimi maması uykusu vs vs kaynanamda biz varız diyor ama herkezin evi barkı ayrı ayrıca çok hasta olan biri kaynananam bir gün yardım etse 5 gün hasta yatar ne yardımı olabilir ki şimdi işte dışarı çıkarken bırakıyorum veya ben hastaysam yardım dediğim o ama karşısına geçip aman anne ne yardım ediyosun arada bebeye bakıypsun diyrmiyorum oda biz varız ya biz olmasak ne yapacaksın diyor 😂😂