Meslina06 bence yaşınız küçük ve çocuğunu zaten var. Arka arkaya doğup birlikte büyütmek büyüyene kadar çok zor. Çocuk için de zor oluyor. Tek çocukla ilgilenmekle iki çocukla ilgilenmek arasında çok fark var. Ne kadar destek olan olursa olsun sorumluluğun azalmayacak. Hem senin için, hem çocuğun için biraz daha ertelemek bana göre daha mantıklı. Benim de şu an bi çocuğum var. Eşim hep arka arkaya olsun isterdi ama çocuk olduktan sonra oda ikinciyi istemiyor şu an😄 belki tek büyütüyoruz diye de olabilir. Bu yaşların tadını çıkarın bu kadar ağır bi sorumluluğun altına kendinizi sokmayın bence🤷🏻♀️