zeynepalp Valla biontech daha iyi dediler ama yan etkisi de sinovac dan fazla olduğu için her seyi kabul ediyorum diye imza atıyorsun onda. Tedirgin oldum ama biontech yaptırdım bu sabah 🙄🙄
Ayca_ogun1 zeynepalp insan tabiki tedirgin oluyor hadi şimdi birşey olmadı ya ilerde bu aşılar yüzünden birşey olursa diye düşünmüyor değilim ama sürekli korunmaktanda bıktım
Dogavesultan Ayca_ogun1 bugün biontec oldum. Arkadaşım emziriyor o da biontec oldu. Bence en iyisi biontec tüm Avrupa ülkeleri biontec aşı olanları kabul ediyor buda aşının daha güvenilir olduğunu kanıtlıyor zaten
zeynepalp Ayca_ogun1 felaket senaryolarını okudukça Allah’ım ben naptim dedim..en iyisi hicbisey duymamak görmemek 😐😐