Kir_papatyasiii Vuslat23 ayyyy kadın burda üzülüyor sen ne yazmışsın 👋 herkes bilio yazıp üzmek yapmayın yaa..
Vuslat23 Kir_papatyasiii dırek yorum yazdım okumadım yorumları :( hem kötü degılkı kılosu benım oğlan kılolu dogdu oda kılosuna gore normal durumda yanı bızde çok ıyılerde degılızkı
Elissa_S Bademmmmmm benimki tam 5 kilo. Böyle şeyleri kıyaslamayın her bebek farklı. Hem daha 2 aylık 6 ayından sonra dikkat ederdim ben çünki şuan süt içiyo