Bence gayet normal. Her bebegın gelişimi farklı. Bebeklerin cinsiyeti bıle farkt ettiriyor. Anne sütü gibisi yok. Lütfen mamayı düşünmeyin. 3 yaşında oğlum var. İnanın yaşıtların nazaran sayılı hastalanıp doktora gıtmıstır. Şu an da 2 aylık kızım var. Devamlı emzırıyorum. 2-3saat dolmasını beklemeyin. Her fırsatta emzırın. Hem bebegınız kılo alacak hem de sütünüz artacaktır :)