Egeminannesi bexeroyu 3 ayina birka gun kala vurulmustu kizim bexero cok sıkıntılı bir asi 39 derece atesi goren bebekler oluyormus Allah korusun oyuzden doktorumuz eve gider gitmez atesinin cikmasini beklemeden calpol verin duruma gore 4-6 saat arayla verebilirsiniz demisti sadece asiri derecede aglama krizlerine girdi kizim calpol sayesinde atesimiz cikmamisti en fazla 37.4-37.5 falan oldu o civarlardaydi hatta ben gece oldugunda ne olur ne olmaz diye 12 saat sonra vermistim 2.ci kasik calpolu ertesi gune birseyi kalmamisti cok sukur kizimin ikinci dozundada hic bir sey olmamisti sanirim vucut alistigi icin nimenrix i de 3.5 aylikken falan olmustu onda hic bir sıkıntımız olmamisti sadece bexero cok agir bjr asi cok cok gecmis bitmis olsun insallah umarim sorunsuz atlatirsiniz