Egeminannesi Canm anneler oglum 8 aylık menenjit asılarını yaptırmaya karar verdık yarın bexero olacak ve ben cok korkuyorm ateş cok fazla oluyormus havale gecıren oluyormus dedıler yaptıranlar tecrubelerını yazarsa cok sevınırım
Bulutbey Egeminannesi iki grup aşının da ikişer dozlarını yaptırdık. Evet biraz ateş yükselmesi yaşadık. Ama takipte kalmak gerekiyor tüm diğer aşılarda olduğu gibi.
Omertugra20 Egeminannesi hic korkutma kendini canim gecen ay oldu bexsero ilk dozunu hemen orda doktorumuz fitil verdi 6 saat arayla eve gelince iki tane daha attim ne ates oldu ne baska birsey bu ay menactra olacak
Hdus Egeminannesi merhaba bizde 8. Ayda yaptırdık. Aşıdan sonra eve gelince şurup verdim. Ateşi yükselmedi. Hiç bi sıkıntı yaşamadık şükür
balim5858 Egeminannesi dün yaptırdık ikinci doz bexsero çok ateşlendi kolunu tutup sabaha kadar agladı gün boyu da hep ateşi vardı uyudu hala da çok halsiz 😔
zeynepzeze Nineniz ve bexsero ikisinden de olduk. Havale olacak kadar ateşi falan olmuyor bakmayın siz öyle diyenlere
Bulutbey Egeminannesi havale geçirecek kadar yükselmedi ama 38’in üzerine çıkmıştı. İlaç içirdik ve ıslak mendille vücudunu soğutmaya çalışmıştık.
Daphnemom Bexsero ilk iki dozunu yaptırdık 3 ve 5.aylarda hiç ateşi çıkmadı. Sadece ilk dozdan sonra akşam biraz ağlamıştı bi yarım saat kadar sonra geçti.
Egeminannesi Daphnemom maşallah demek herkese ateş yapmıyor oncekı asılarınızda ateşleniyor muydı bunda olmamasına şaşırdım
Egeminannesi Omertugra20 fitil mi verdı şuruptan önce doktor garantıcıymıs sanırım ☺️Ama ateş olmaması süper ınsalalh bizimde olmaz neden bu kadar korktum bılmıyorum da
Bulutbey Egeminannesi evet bir gece sürdü çıktı, indi. Ertesi gün de biraz halsizlik oldu. Ama ikinci gece rahat geçmişti.
Egeminannesi balim5858 kaç aylık büyük sanırım sizin bebıs atesı ne kadar oldu en fazla gecmıs olsun bu arada
Bellatrixxx 2 doz yaptırdık. 3.5 ay ve 5.5 ayda ikisi aynı anda vuruldum bir şey olmadı. İçinizi karartmayin inşallah bütün bebislerin aşıları sorunsuz geçer ❤️