Alperinannesi21 biz 2,5 aylıkken tatile çıktık ama hava soğuk olduğu için havuza sokamadım o yüzden, şişme havuz alıp içeride sıcak su doldurarak yüzdürdüm. Küçük bebekle çıkmak tabiki çok zor. En basiti yemek yerken bile eşimle sıraya koyduk bi o baktı bi ben. Ama kesinlikle imkanınız varsa çıkın tatilinizi yapın. Bide üşütmemeye çok dikkat edin, döndüğümüzde ben üşüttüğüm için oğlum gaz sancısında saatlerce ağladı:(