sevimeyuboglu61 Kir_papatyasiii ya bu sitemleri anlamıyorum , belli ki insanların konuyla ilgisi yok o yüzden cevap vermediler . Neden böyle hemen ? Bende girdim postunuza okudum ama oğlum 30 aylık hiç hatırlamıyorum 18 aylık aşısı nasıldı diye ?
File351047 Kir_papatyasiii bizde cuma günü aşı olacağız herkes ateş yapıyor deyince korkuyorum inşallah ateşiniz olmaz 🙏🏼
Kir_papatyasiii Eylul06 sağlıklı olsunlar da kilo boy önemli deil ya ayyy bak sabahtandir ateşi düşmüyor
Eylul06 Kir_papatyasiii ateş yaptı aşı insallah tez zamanda toparlar bizim nerdeyse tüm aşılrda oluyor aksama dogru gitmeden calpol veriyorum agrısı ateşi olmasın diye yine oluyor ama bir kaç güne toparlıyor