Günaydın kızlar😊🙏🏻 bugün kızımı aşıya bı nevi kontrole götürdüm kilo boyu herşeyini olctuler 3 aydır gidememistik😞 kilo 13 boy 85 cm normal dedi hemsiremiz😊 sizde durum nedir. Birde bu aşı ateş yapıyor mu kızım önceden havale geçirmişti aşı ateşinden korkuyorum