Ayyy bizimki de ayni şekilde hiç sormayın o kadar çok korkuyorum ki.Doktoru ile paylaştım bu endişemi durumu tane tane anlattım ama tatmin edici hiç bir şey söylemedi.İnternet de bir doktor ile görüştüm,sütünüz bol mu geliyor ya da tazyiklimi demişti sanırım ondan kaynaklanıyor.o an sadece ya yüzüstü şekilde sırta vurun ya da omzunuza çıkarıp sırtına vurun Evlatlarımızı korusun Allahım