1,5 aylıkken aşırı gaz sancıları başladı 3 aylık olana kadar sürdü. Sonra kendi çıkarmaya başladı ağlamaları kesildi. Gaz da çok zordu. Bir ara ön sütü sağmayı da denemiştim. Kan görmesek alerjiden şüphe duymayacaktık zaten ama şimdiye kadar 3 ya da 4 kez gördük iğne ucu kadar.