Hilaltoklucu ben de her gün yediklerimi not alıyorum, bebeğiminin tepkilerini de aynı şekilde. Süt ürünlerini kestikten sonra emerken huzursuzluk, kendini geri atma vesaire kalmadı. Kaka yaparken kızarma bozarma, gürültülü kaka yapma vardı. Şimdi hafif bir ses ile ve emerken değil normal bir zamanında kolay yapıyor. Huzursuz değil çok şükür. Şu an sadece düzelmeyen kakanın yapısı ve eskiden bağırsaklarından aşırı ses gelirdi şimdi arada oluyor o da hafifledi baya. Ama kakasının köpüklü oluşu beni hala alerjik bir şey yediğimle ilgili şüpheye düşürüyor. Kafama göre de kesmek istemiyorum. Ne yapsam bilemedim. Doktor değiştirsem dediğiniz gibi yine benim gözlemime dayalı hareket edecek.
ek gıdaya geçiş için de 6 ayın dolmasını bekleyeceğiz dedi doktor ne kadar çok emerse o kadar bağışıklığı artacak diyor.