2lokummannesiii Bebisimbuyuyor çoklu gıda alerjisi vardı oğlumun ki hala bile bağırsakları etkileniyor ama daha iyi ve ben 7 buçuk ay emzirdim ama hep savaşarak. O süreçte diyetteydim ve 12 kilo verdim çökmüştüm. Tam 5-6 ay meme reddi ile savaştım ama başaramadık. En azından sağınca içiyor sabırlı olun kendinizi üzmeyin. Sadece süt alerjisi olduğu için şanslı bile sayılırsınız.
Betim serpil1 içim dışım patates olmuştu 🤦🏻♀️Brokoli yiyordum buharda haşlayıp biber kızartması tost ama peynirsiz, bir sos vardı üzerine sürüp basıyordum, sütsüz yumurtasız un ve su ile krep yapıyordum tabi krep denilirse 🤦🏻♀️
2205 Arenilay- alerji bitmesi mi o demek ?? 2 yaşında hala alerjileri var. Bazıları geçti bazıları devam hatta yeni alerjiler eklendi.
2205 Bebisimbuyuyor domates havuç et balık tavuk yeşil mercimek süt ürünleri yumurta bal kabağı susam soya ev akarları bunların hepsine alerjisi vardı. Bende diyet yapmadım diyet yapsaydım sağlığım bozulacaktı oğluma bakamayacaktım mama verdim pişman değilim. Sağlıklı bir anneyi hakediyorlar bebekler.
Bebisimbuyuyor 2205 haklısınız bebeğinizde çok fazla gıda ve ürüne karşı alerji oluşmuş. Bende o kadar alerjik olsaydım herhalde ya mamaya geçerdim ya da o bir şekilde sürümü vermeye çalışırdım.
iyilik80 Bebisimbuyuyor inanin 5 aydir meme reddiyle ugrasiyorum sadece uykuda emdi . Sindide 5 gundur uykudada emmiyor ve sagacak kadar sutum yok. Benimde icimde kaldi gercekten canim bebegim keske emseydi sutumu 😥😥😥😥
BernaEkin Bebisimbuyuyor 48 günlük oğlum 30 günlük olduğundan beri ben diyet yapıyorum mukuslu kakadan şüphelendiğim için dün de cocuk alerji uzmanına götürdük ve teşhis konuldu ama bizde meme reddi olmadı çok şükür. Size de çok geçmiş olsun
iyilik80 Betim masallah size benim kimsem yoktu yanimda ve sagacak kadarda cok sutum olmadi hic.uyku aralarinda emiyordu onuda birakti cok uzgunum
Betim iyilik80 kaç aylık bebeğiniz? Benim yanımda da annem 20 gün kaldı sadece . Sonra hep yalnızdım eşim vardı
Rose1221 1220suats acaba kaç aylıkken kaka testinde çıktı. Biz iki aylıkken çıkmadı ama su an 4,5 aylık meme reddi var çok üzülüyorum
1220suats Rose1221 3 aylıktı ama artık sancılar çok vurmuştu son nokta da gittik gaz sancısı sandığımız için biz geçer geçer diye beklemiştik 🙏🏻 Çok ileri boyutta belirtiler yoksa bebekten kan almıyorlar alerji doktorlarıyla da görüşemiyoruz zaten önce çocuk hastalıklarının bölümünden geçmek gerekiyor 🙏🏻 Ben deneme yanılma yoluyla emin oldum süt ve süt ürünleri yumurta bunları 1 ay yemedim baktım bebeğim iyiye gidiyor tamamen çıkardım ek gıda döneminde eminnolmak için oğluma yumurta yedirdim belirtileri tekrar verince yine devam etmedim🙏🏻 Bi kesin isterseniz herşeyi siz anlarsınız hareketlerinden zaten 🙏🏻 Allah’ın izniyle düzelir endişelenmeyin 🙏🏻
Bebisimbuyuyor Bsvm Evet bende bir alerji testi yapacağım sadece süt ürünlerine bakıldı inek sütü haricinde başka nelere karşı olduğunu bilirsem benim için de daha kolay olacak.
Pamircik Bebisimbuyuyor ben instagram’da izmiremzirmedanısmanı ve emzirenanne’yi takip ediyorum ama hiç danışmanlık almadım.
iyilik80 Betim 8.5 ayligiz suan. Ilk 4 ay hic uyumadik desem yeridir. Esimin isi cok yogun eve gelir uyur yardim edebilecegi kadar etti oda sagolsun. 😔
iyilik80 Betim kilomuz falan iyi cok sukur alerji mamasi yiuor uykuda .9. Ayda deneme yapicaz insallah gecmistir🤗