Merhabalar kızlar;
Bebeğim 2 aylıkken inek sütü alerjisi teşhisi konuldu ve kızım şu anda 4,5 aylık oldu hala bu alerji sorunu devam ediyor. Bu alerji yüzünden Kızımı sadece bir buçuk ay emzirebildim daha sonrasında sütümü sağıp biberon ile vermeye devam ettim ki hala bu şekilde devam ediyor. Allahtan benim kızımın inek sütü alerjisi çok ileri boyutta değildi ve o yüzden çok kolay teşhisi koyamadı doktorlar. ileri boyutta kakada kan vs oluuırmus ve Allahtan o bizde olmadı çok korkardım herhalde. Bu alerjinin kızımda en belirgin tepkisi meme reddi oldu. Doğduğundan beri hiç sakin bir şekilde meme emmedi her emzirmede meme ile kavga etti ve ardından bende mastit oldum ve mecburen sağmam gerekti sonrasında da kızım biberon ile tanışınca bir daha meme almadı. Kızımı emziremediğim için kendimi çok üzgün ve bazende yetersiz hissediyorum. İlk çocuğum ve yaşımdan dolayı başka da düşünmediğim için sanırım bu durum içimde hep uhde kalacak. Tek tesellim anne sütü alıyor olması.
Sizinde çocuğunuzda da inek sütü alerjisi var mı ya da oldu mu? Aynı şekilde meme reddi yaşadınız mı? Paylaşırsanız çok sevinirim.