Bilgilendirdiginiz icin tesekkur ederim.Tabi ki biliyorum da iste insan konduramıyor mu diyim veya hayir oyle degildir mi die dusunuyor diyim bilmiyorum.Boyle bi sonuc beklemedigim icin belki de boyle yazdim.Doktorlara guveniyorum tabi ki bu yuzden hayır benim bebegim iyi deyip cekilmeyi dusunmuyorum.Tahlil,tedavisi ,yönlendirmesi ne olursa sonuna kadar devam edicez.Bu arada 4. bebeğim belki de o yuzden bana normal geliyor yaptıkları ki ben hep diyorum bizler once kabul etmeliyiz ki cözum yolu bulunsun.İste insanin kendi basina gelince durum farkli oluyormus.