Hayırli geceler.
Uyumayanlar yardımcı olabilir mi ? Zamanında doğum yapıp bebegi 3.5 aylik olanlarda cevap verebilir mi?
Merhaba beni taniyanlar Tugra’nın hikayesini bilirler.30+6 haftada dogum yaptım bebegim 35 gun kuvezde kaldi.Duz 3.5 aylık kro 6 aylik.
Bugun noroloji muaynesinde vucudunda gevseklik oldugu soylendi riskli bebek yakin takibe alıcaz dendi.
Yarin sabah 10 tup kan ve idrar tahlili vericez cok onemliymis sonuclar 1 ay sonra çıkıcak.Bu surecte usg cekilcek.Gelisimsel pediatri gidicez ,gelisim testi yapilıcak ve fizyoterapist hareketler verdi onları yapıcaz.
Aslinda bize göre gayet ayina uyumlu bi bebek gulmesi,kahkahası,odaklanması,görmesi,Yuz ustu yatınca kafasını tutabiliyor,yan donebiliyor, elini kullaniyor.
Gevseklik demelerinin sebebi; ellerinden tutup kaldirinca kafasıni tam kaldirmiyor,diz ve omuz uyarılarina 3. uyarida cevap verdi,tek elini
digerinden fazla kullanması duydugumdan beri kendimde degilim.
Eger tahliller temiz çikarsa daha detayli tahliller istenicekmis.
Yogunbakımdayken cok duanizi aldik sag saglim cıktı küvezden lutfen Tuğra’mı tekrardan dualarınıza dahil edermisiniz?