Benim oğlum da 21 ağustos doğumlu 2 haftaya yakındır bu durumdayız ne gece belli ne gündüz iyice şaştık bende em son ayakta sallayarak uyuttum ha yanında yatıp pışpışlayarak uyuyor onda sa sıkıntı yok ama yüzümle saçımla oynamaktan bazen uyumuyor. Çok sıkıntıdayız biz de gece 6 7 kere kalkıyor uyku saati uyuması çok iyidi ama şu 2 haftadır böyleyiz nasıl olacak bende bilmiyorum uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum zaten hiçbir şeyin düzeni saati kalmadı yeni doğmuş gibiyiz şuan o zamanlar bile gece 2 kere kalkardı daha beteriz artık.