Ya kızlar bu aralar büyük bir sorunumuz var uyku.. 17 ağustos doğumlu kızım o günden bu güne emerek uyudu hep ama hep. Gece gündüz. Açıkçası bu beni rahatsız etmiyordu. Yapma etme dediler ama ben öyle sarılarak emzirerek uyutmayı seviyordum. Şimdilerde emmeyi azalttı. Sadece uykuluyken emzirebiliyorum fakat sorun şu ki uyumuyo. Ve ben emerek uyutmaya alıştığım için bebeğimi nasıl uyuyacağım sasırdım.. Yanına yattım pıspısladım yok kucağımda pıspısladım yok yatağında pıspısladım yok. 1 haftayı geçti böyleyiz. Ayağımda salladım bikaç kezz öyle uyuyo ama ondan da korkuyorum. 9da uyuyan bebeğim 12de 1 de uyuyo çünkü uyumayı bilmiyor emerek uyumayı nasıl niye bıraktı bilmiyorum. Şuan yine ayağımda sallıyorum çünkü ağlama krizi ine girdi artık uyku saati geçti diye.. Bana Bi akıl verin 😫