Benim de kızım aynı bende saat 12 de yada 11 de emziriyorum bazen ağlamıyor ama ayakları kolları kıpır kıpır alıyorum emziriyorum bazen de saat 5 gibi kalkıyor emziriyorum birazcık bebeğe bağlı derin uyuyorsa karışmıyorum ama öyle kimirdaninca emziriyorum böyle gece kalkıyorum istemsizce saat 3 yada 2.buçuk emziriyorum yani uzun oldu ama kızıma göre