Hiranaz1103 aynı saydıgınız şekilde uyuyor kızım. Doktora gittigimde artık acıktıgında aglayarak sana haber vercek. O yüzden uyuyorsa bırak uyusun dedi. Önemli olan ağlama çeşitlerini anlaman. Acıktıgında devamlı, uykusu oldugunda kesik kesik, gazı oldugunda acılı şkilde ağlar. Bunları ayırt et kolay olur demişti dr bana.gündüz uyumadıgında kakasını yapmadıgı için zorlasıyor uykuya geçişi. Kaka yapıyor uyku hop geliyor. Birde karnı anne sütü verince 1 saate kalmaz acıkıyor doyuruyorum yetmiyo mama takviyesi yapıyorum rahat 2-3 saat uyuyor. Uykuya dalısı nasıl gündüz ?