Araseymen ne zaman bir sunnet başlığı görsem içim acıyor. Oğlum biraz geç sünnet oldu 10 aylık mecbur yaptırdık enfeksiyon olmuştu. 1 hafta çok çektim ya ömrümün en kötü 1 haftasiydi. Çok şükür senin bebek daha küçük canım. Bir de oğlum emekliyordu durmuyordu geçti çok şükür 3. Gün neredeyse biter merak etme sonra oh iyi ki oldi bitti diyeceksin