Oğlum dün sünnet oldu sargidayken herşey çok güzeldi bardak koymuştum bugün sargıyı çıkardık çıkarana kadar travma oldu çocukta resmen.ılık suda oturdu bez kendini hafif atınca çıkarmaya başladı babası kremi bile sürdürmedi bez değiştirirken bile cani acıyacak die ellerimi tutuyor. ay ne kötü ya insanın evladını öyle görmesi 😔 kızlar ben yine bardak koydum bardağın içinede penye tarzı bise diktim bolca kremledim bardağın içinide yapışmasın die ama tam anlamıyla ne zaman geçecek dikiş düşene kadar acıyacakmi hep 😔