ceyhunun_annesi ssvannesi doğru tabi hepsi bir değil sleppy de bizde pisik yaptı denemek lazım, çok da memnunum gerçi sleppy den hic sızdırma falan yapmiyo
Beyhannn ceyhunun_annesi 1 aylık bebeğim var doğum öncesi slepy aldım 1 paket bitirdim o gün bugündür baby me kullanıyorum sızdırma vs de yapmadı
Kkcan Bende sleppyle başladım pişik olunca Molfix püre and softa geçtim yumuşacık bı bez yenidoğan için çok çok güzel bence şimdi 5 aylık Komili minies alıyorum ikiside çok güzel bezler
Kbrsglk0 ceyhunun_annesi ikisinin kalibi da ayni diye biliyorum baby turco dogadan da cok guzel iki gorumcem de kullaniyo bi sorun yasamadilar
ceyhunun_annesi Cnr18_4 çok kişi memnun baby turcodan onu alıyım bide bakalım insaalah o pisik yapmaz
neslihan-87 ceyhunun_annesi Kızımdada molfix kullandım şimdi oğlumada onu kullanıyorum.Hiç pişik yapmıyor ve üstelik hiç pişik kremi kullanmıyorum
Ysfygz ceyhunun_annesi o gayet iyi bı bez sızdırmaz ayrıca kalıbı bence büyük ona göre almanızı tavsiye ederim
balcicegin_annesi ceyhunun_annesi ben kullandım iki sene gayet iyi geldi primadan geçmiştim o kokuyordu ve taşıyordu hep fazla para hırsına girmiştim başıma yıkıldı onca bezler sonra baby me markayı denedim kendimce sonra külot olandan da aldım demek pahalılık değilmiş 😁 ağzımın payını aldım bize uydu çok şükür atlattık onu
ceyhunun_annesi balcicegin_annesi prima aşırı pahalı ya güç yetmez ona baby me baby turco molfix arasında kaldım bakalım denicem
Busraerkacan ceyhunun_annesi kesinlikle baby me mavili turunculu paketini al efsane sarı daha az emiyor bilgin olsun aylardır onu kullanıyorum Bi çok marka gezdim molfix bile baby den daha altta kaldı benim için