Bebybaby Benim bebeğiminde doğduğundan beri çapaklanıyor sık sık şuan 5,5 aylık doktora gittik yeni göz yaşı kanalı tıkalıymış Bi masaj önerdi onu uyguladık 2 gün oldu durdu çapaklanma. Ama korkulacak bişi değilmiş 10 bebekten 4 olur dedi doktor bize canım