Bebybaby canım benim bebeğimin de bir aylık gibi olmuştu doktor damla verdi doğumda enfeksiyon kapmış olabilir dedi öyleyse damla fayda eder dedi eğer fayda etmezse göz yaşı damarları bebeklerin kapalı oluyormuş o yüzdendir ona da masaj yapacaksın dedi burnun üst kısmına göz pınarlarına doğru ama benim bebeğimin ki enfeksiyonmuş geçti damlayı kullanınca geçmiyorsa masaj yap anne sütü çay gibi bir şey kullanma sadece kaynayıp ılımış su ile ileri geri yapmadan bir kere silerek temizle masaj yap ona da internetten bak istersen daha iyi anlarsın