Gizemhzl bizim de mesane omurilikte ki yapısıklıktan dolayı etkilenmiş ameliyat öncesi test yapıldı üroloji doktoru mesane omurilikten dolayı etkilenmiş çiş tam boşAltamıyor dedi tedavisi nedir dedim ameliyat olsun sonra görüşelim dedi bebeğim ameliyat öncesi çişi normal bir şekilde yapıyordu bezi doluyordu ama içeride yine kalıyormuş yapılan testte nörojen mesane tanısı koyuldu.Ameliyatta sonda takılmaşı gerek ameliyat sonrası da gerekebilir dedi.Ameliyattan sonra çiş damla damla gelmeye başladı üroloji doktoru bu tehtered cord ameliyat sonrası bu şekilde oluyor dedi maalesef mesane etkileniyo çiş ve kabızlık sorunu ortaya çıkıyor dedi i.Tak uygulaması ise 4 saatte bir sonda takmak demek ben kendim yapıyorum hemşire gösterdi yapıyorum çişi boşaltıyorum tamamen. Bunu yapmamız gerekiyor 2 sene içinde böbreklere geri dönüşümsüz zarar verebilir korumamız gerekiyor dedi ne zamana kadar dedim onu zamanla görcez dedi ama bu çocuk yürürse kaka çiş yapması normale döner dedi yürürse orda ki sinirlerse çalışıyor denektir diyo suan da sinirlerin etkilendiği düşünüyor üroloji.Yarın ameliyat sonrası kontrol amaçlı Emar çekilecek bebeğim tek dileğim bu sondanın da son bulması.Beyim cerrahi zaten biz bu çocuğun yürümesi için ve ciddi bir felç - skolyoz ü ortadan kaldırdık ileride bunlar olacaktır dedi.Şükğrler olsun geçti bana da 4-5 beyin cerrahi ultrason temiz korkma demişti ama Emar iyi ki çektirdimt iyi ki takıntılı bir insanmışım diyorum kaç doktor çocukta bısey yok annesi bacaklar hareketli akıntı yok tüylenme yok dedi bana Allah iyi ki p Gamze’yi yaratmış da belirti vermiş peşinden gidip tedavisini yaptık 🙏Diğer arkadaşlar Haddimme değil ama lütfen ultrason da temiz çıktı diye hareketleri normal diye bırakmayın tek dileğim hepsi temiz çıksın ama emarı çektirin ki garanti olsun ben 4 hastane bekli 6 doktorla görüştüm hepsi normal dedi hepsi de Emar sonuç verir ddi