Bugraaslan1 anlatamazsınız ya. Cok rahat anneler var. Bi pimpieikli benim galiba. işin garibi özel egitşmde ögretmen olan arkadasımın oglunda dermal sinüs var 2 adet. Gamzeye degil onunki dermal sinüse benziyor üstelik usg da sıvı artısı gözlenmiiş pediatristi ‘ben olsam mr cektirmezdim’ demiş. Her doktora da güvenilmez. Burda doktorum bebegime rezene ver dedi diye tutturdu bir kadın dün. Doktor Hangi hastanede diyorum koruda diyor. benim kızımda orda dogdu yogunbakımda21 gün kaldı. bütğn pediatristler muayene etti bu 22 günde ve biz hala hepisne gidiyoruz hangisi dedi diyorum. bizim doktor asla önermiyor adı ne diyorum cevap yok. Ya millet sallıyor yada geecekten kendini geliştirmeyen hekimlerde var. Bana söylenilem şu alp özgün börcek’e gittim. ‘Usg temiz gelir bu sadeece gamze ama meslek hayatımda 2 vakada tethered cord cıktı riske atmayalım ama korkma öyle bile cıksa 1 yastan önce müdahale etmem bile. git bebişini büyüt 6. ayda gel mr cekelim’ dedi. Ayrıca bu gamzeler bazen mesane anomalisinin de belirtisi olabiliyor. Benim kızım zaten ürolojide takipli oldugu için bu ihtimal yok temiz elhamdülillah