Ebrarkl valla ben bu donem uyku sorununu gunduzlerin iyice uzamasina bagliyorum. Hava sanki bir turlu kararmiyor. Cocuklar yoruluyor artik. Sabah da erkenden gunes doguyor. Biyolojik saatleri bence uyum saglamaya calisiyo. Karanlik oda yapin bakalim birkac gun ise yarayacakmi. Sabah biraz gec kaldirip aksamda azar azar faha erken yatirmaya calisin.