Ebrarkl Emzikle uyuması desteksiz uyumak değil, onun desteği de emzik. Demişsiniz zaten emzik düşer ağzından uyanır, o olmazsa uykuya dalamaz. Yani küçükken uyku düzeni de zor oluyor, benimki de bir süre öyleydi. Çok da geç uyuyordu sonra bir yazı denk geldi akşam 17-18 arası en fazla 40 dk uyusun sonra 20-20:30 arası gece uykusuna geçsin diye. Bu yazılanı uygulamam yetti benim için düzene girdi uykusu.