20rky Minikprenses5481 merhaba ben galactago damlayı kullanıyorum 3 gündür bebeğim çok gazlı olmaya başladı ve her emmeden sonra kusmaya başladı. Kusması düzelmişti size de böyle etkileri oldu mu acaba
Minikprenses5481 20rky yok cnm bnm kizm zatn 9ay boyunca hp kusmustu ama gaz olayui icin bse diyemicm hc olmadi arkdsmda kullndi ondada hc olmadi
Seyma_Nur_Sevencan 20rky ben hem sağıyorum hemde o damlayı kullanıyorum baya etkisi var sütüm doluyor taşıyor. Tabi bebegim emmiyor o ayrı bi konu bende mecburen sağıp şırıngayla veriyorum. Yani kısaaca ben tavsıye ederim. Onun haricinde bol su iç süt zaten baya artıyor cnm
Aybersa 20rky ben kullandım ,mama da almıştım eczacı garanti verdi eğer ise yararsa mamayı getir diye, mamayı geri götürdüm gerçekten, yüzde yüz arttı sütüm bir de bol su eşliğinde 🌺