MoRella Cinar1508 Sanırım belediyeye başvurmuştuk. Ben devreleri yakmışım bu akşam, kafamdan birşeyler uyduruyorum. 🙈 Bana sormayın siz, ne desem yalan olur 🙈😁
Aysenur219 MoRella nasıl yok hocam ilk atamalar hep sozlesmelı, 3 yıl sonra kadroya gecikiyor ve sozlesmelıyken dogum yaparsanız alıyorsunuz emzırme parası.
MoRella Aysenur219 Tamam tamam haklısınız,diğer gönderilerde de belirttim nerden uydurdum bunu, neye istinaden söyledim inanın ben de bilmiyorum 😁 Artık sistem benim atandığm dönemdeki gibi olmadığı için kafam karıştı demek ki anlamadım vallahi 😁🙈
Aysenur219 Mutluuuumandalina sozlesmelı olanlara var bu bıldıgım kadarıyla. Ve kadroya gecmeden olunca alıyorsunuz. Yoksa emekli sandığına baglı olana vermıuolar
Aysenur219 Batigun çunku sozlesmelıler sskya baglı oluyor kadrolular emekli sandığına ve emzırme de emekli sandığına baglı olanlara yatmıyor
gtrst Renesmee hocam benim e devlette banka hesabım tanımlı. Ben hiç PTTden gidip para çekmedim hep maaş hesabıma yattı. Geçic işgöremezlik ödemesi adı altında. Müdür yardımcım şube müdürüne yönlendirdi. Şube müdürü bir bordro düzenledi. Bana iban verdi. Oraya ödeme yaptım. Günlük faiz işleniyor ödenen tarihe kadar. Bu arada herkeste böyle olmuyormuş. Bulunduğum ilçede maaştan kesmiyorlar. SGK parayı yatırıyor o parayı milli eğitime geri veriyoruz. Başka arkadaşlarımda böyle sorun olmadı.
Renesmee gtrst e devlette banka hesabınız tanımlı olduğu için sanırım. Bende banka bilgisi yok diyor PTT den de sadece diğer 2 ödemeyi aldım hocam. Umarım yatmayan paraya faiz işlemez 🤦🏻♀️
snyck Mom07374 emzirme 200 civari birde ilk cocuksa 300 2.si 400 falan gibi bir dogum ucreti yatiyor ama is goremezlik parasini iade ediyorsunuz maas aldığınız için alamiyorsunuz sonra bunlar birikir 7bin 8bin eder faizi ile geri ödemek zorunda kalırsınız