bikerem Mom07374 sosyal hizmetler kimlik cikardigimiz nufus mudurlugunun icindeydi,ilcemizde. Kimlik cikarirken bi de o kagida imza attik😁 kolaydi burada
Mom07374 bikerem eşim atmamıştır kesin nüfus da uzak sosyal hizmetler de 😂 ne yapalım devlete kalsın o da
Batigun Mom07374 ben sgk ödemeleri yazdığımda böyle bisey çıkmıyor iş goremezlik ödemesi çıkiyor onda da bisey yok zaten
MoRella Mom07374 Allah allah bana analık ücreti diye birşey yatmadı. Neye göre yatıyor ki🤷♀️ Sadece doğum parası aldım o kadar. Bir de süt parası falan da varmış o da yatmadı, üşendiğim için uğraşmadım da. Ne yapmak gerekiyor acaba 🤷♀️
serpil1 Mom07374 maaş alındıgı için analık olanı çekme canım birde doğum yardım parası var 300 tl kadar eşin başvurabiliyor
MoRella Batigun Bende de hiçbirşey çıkmıyor. Sadece 300 TL doğum parası aldım o kadar. Emzirme vs.yatmadı🤷♀️
Aysenur219 Batigun çunku sozlesmelıler sskya baglı oluyor kadrolular emekli sandığına ve emzırme de emekli sandığına baglı olanlara yatmıyor
Aysenur219 Mutluuuumandalina sozlesmelı olanlara var bu bıldıgım kadarıyla. Ve kadroya gecmeden olunca alıyorsunuz. Yoksa emekli sandığına baglı olana vermıuolar
Aysenur219 MoRella nasıl yok hocam ilk atamalar hep sozlesmelı, 3 yıl sonra kadroya gecikiyor ve sozlesmelıyken dogum yaparsanız alıyorsunuz emzırme parası.
MoRella Cinar1508 Sanırım belediyeye başvurmuştuk. Ben devreleri yakmışım bu akşam, kafamdan birşeyler uyduruyorum. 🙈 Bana sormayın siz, ne desem yalan olur 🙈😁