Secuuss anam bu ayak şişmesi beni öldürdü resmen doğumdan 1 gün önce başaldı ve davul gibi gerildi okadar acıyordu ki artık dayanamıyordum ağlıyordum bacaklarım desen öyle yürüyünce iniyor oturunca gerilemeye başlıyordu yüksekte mi tutmadım oturarak mı uyumadım yok tek çaresi yürümek 1 haftaya yakın sürdü sonra yavaş yavaş geçti geçicek biraz sabretmelisin