Bende sezeryanla doğum yapmıştım aynı şekilde bnmde ayaklarım çok şişmişti doktor olur demişti çünkü aldığın serumlar ve epidural yüzünden de oluyor bn. Çok su iciyordum ama yok inmemisti ne zamn sutumu sagdim sürekli iki gün içinde şişlik hicbisey klmdi sizde deneyin