Buses Kalimbanne ya bende Bugün tam 6 gün gecikti test yaptım negatif ama akıntımda var 🤦🏻♀️ 21 aylık bir kızım var onda da 11gün geciktiren sonra pozitifi görmüştüm bi stres oldum
Omertugra20 Kalimbanne ben emzirmiyorum ama rezeneden korkma gaz alir aksine dene bacim dene allah sonumuzu hayir etsin 😅😅😅
Saitkereminannesi Kalimbanne 2 ay geçikti arada kahverengi leke geldi olmadım 2 test yaptım direk negatif çıktı bugün kan verdim inşallah bebektir 😍