Pamukprensesimvar ama ne güzel demiş eşin bak 🥰 önemli olan iç huzur ve mutlu olmak. Soruya gelince ben zaten fazla makyaj yapmam sadece nemlendirici ve concealer kullanırım bu yüzden makyajsız da güzel hissederim kendimi en çokta mutlu olunca güzel hissederim ☺