Kızlar tabiki her genç kız gibi bekarken takıp takıştırıp makyajla gezen bir kişi olarak ve şuan cadı bir melekle uğraşan anne olarak 😂kendime bakamıyorum ve kötü hissediyorum .makyaj yapmayı çok seviyorum ama maalesef tuvalete zor gidiyorum kuzumdan dolayı .sizde böyle misiniz .kendimi güzel hissetmiyorum .kilo aldım göğüsler hafif sarktı.saclar beyazladi💔çok üzülüyorum