uzgunkiz Zeynada ben de yaptıracağım. 85D takıyorum :( zayıf olmama rağmen şişman gibi oluyor, fiziğim orantısız
Denizcancat-2020 Deletedmom5284 ay ayyy işte herkesin derdi farklı😂benimde keske biraz buyuse diye dua ediyorum… hamilelikte bile büyümedi yerinde saydı 🤦🏻♀️ bence ameliyat olma oyle kalsınlar ne güzel işte 😍
Hamsicikk Deletedmom5284 doktorunuzdan cok emin olun lütfen bununla ilgili kötü bi hikayemiz var anlatmak istemem etkilenmeyin sadece cok iyi araştırın sonuçları cok ağar olabiliyor
ikizbabymom Deletedmom5284 benim anladığım kadarıyla dikleştirmek çok sancılı bi süreçmiş onu komple kesiyolarmış
Deletedmom5284 3children1mom evet canım ben devlette olacağım gibi görünüyor şuan ama bakalım çok geç tarihe atarlarsa özelde olurum beklememek için
Deletedmom5284 Bebegim_28 hahahaha ameliyat hakkında bilgi alınca yazarım canım benim 🙏🏻💕 özelde değil