ikizbabymom DaisyMom valla 4 sene oldu yaptıralı ne kadae bilmiyorum şehire hastaneye göre değişiyo dikleştirmek çok sancılı bi süreç onu biliyorum uzun süre sırt üstü yatmıştı hareketi kısıtlandı ama sonuç bombee🤣
Eminehalil Bebeğın meme reddi yaşamıstı ve memeye dondurmuştun demi kac aylık şimdi bıraktın mı emzırmeyı . Keşke benım gogsum buyuk olsa 95 taksam
3children1mom Hem küçültme hem dikleştirme yaptırıyorsun sanırım. Istanbullu bir arkadas 10 çocuk da doğursan garantisini verdi doktor diyordu. Sarkma asla olmuyormuş fiyatı da 18 bin tl demişti. Sen ne kadara anlaştın fiyatını..😂 Bu arada hayırlı olsun 🙈😂 Deletedmom5284
Deletedmom5284 3children1mom evet canım ben devlette olacağım gibi görünüyor şuan ama bakalım çok geç tarihe atarlarsa özelde olurum beklememek için
snyck Deletedmom5284 Bende 90 95 takıyorum 🤭 ama baya kucuk duruyorlar (kilo 80 olunca 🙄) siz muhtemelen zayıfsınız o yuzden büyük duruyordur umarim çok kolay geçer birde dikleştirme falan yaparlarsa zaten mükemmel olur 🤗
Bebegim_28 Deletedmom5284 ayyy ciddi misin 😬ismin minnak olunca seni de hep minnak diye düşündüm 😂😂 happy momdan da biliyordum seni🤭🤭 bende çok istiyorum banada bilgi verir misin. özelde mi yaptırcaksın özel de ise ücreti nedir
Deletedmom5284 Bebegim_28 hahahaha ameliyat hakkında bilgi alınca yazarım canım benim 🙏🏻💕 özelde değil
Bebegim_28 Kadirhan eğer devlette yaptırsanız büyüklük sınırı vs oluyor keyfi yapmıyorlar malesef😏 kuzenim yatırmıştı 100 hatta 100 yüz üstü diye hatırlıyorum. İşte boynuna vs zarar veriyorsa yapıyorlar yani sağlığını tehdit ediyor ise
Alperenmustafaninannesi Bebegim_28 aynen benim yengem de yaptırdı sırtında boynunda fıdik oluşmuştu zarar veriyorlar diye yapmışlardı
birkizannesi_ Deletedmom5284 benim 105 ben ne yapayım 😣 bizide bilgilendir lütfen eşimi ikna edersem bende olacağım ☺️
beratcan3446 Deletedmom5284 ya sorması ayıp olmasın ama fiyatı ne acaba sizin adınıza gerçekten çok sevindim 🌼
CahideBurak Mom0976 neden öyle bir şey dediniz ki merak ettim daha doğrusu söyleyiş yani yazıs şekliniz biraz farklı geldi
CahideBurak Deletedmom5284 bende kapaliyim şuan bile zor belli oluyor aynen bende sevmiyorum belli olmasını
Deletedmom5284 CahideBurak evet dikkat çekmemek için örtünüyoruz memelerim fırlıyor benden önde kocaman hoş görünmüyor
Zeynada Deletedmom5284 ablam 1ay önce oldu.15 günde toparlandı.yaşı 38.suan hayatım tamamen değişti boşa bekletmişim dedi.bende de aynı sorum var.sırt agrısı bel agrısı yapıyor.hepsi gecmiş.darısı banada diyelim.ayrıca iz de hafif varmıs
uzgunkiz Zeynada ben de yaptıracağım. 85D takıyorum :( zayıf olmama rağmen şişman gibi oluyor, fiziğim orantısız
mom093 Deletedmom5284 keske benimkiler de azicik buyuk olsa cocuk memesi gibi 75 takiyorum bu arada 😂😂
Tgbygt Kir_papatyasiii Ayy bende yaa 4 çocuk annesiyim hala 75 göğüslerim 42 günlük bebeğim var emziriyorum 85 giyiyorum🙈büyümesini çok isterim ama olmuyor