Ayy ilk ay bende bunu düşünmekten mahvoluyordum. Gerçekten anneliğin ilk 2 ayı zor ama sonra siz bebeğe, bebek size alıştıkça kolay olacak. İnşallah güzel günler yakındır. Kendim gibi birin görünce destek olmak istedim 💕 uyandığında bol bol emzirin, 5 dakkada bir bile olsa. Hem sütünüz artar hem bebek doyar. Ne kadar sık emzirirseniz o kadar çok sütünüz olur. Zamanla artar.