Ali_Han20 bizimki de 9.5 aylık hala içerde ama gömül değil dedi iki cerraha götürdüm sadece kilodan dolayı böyle gözüktüğünü söylediler gömük olması demek deri yapışması ve çekimde dahi düzelmemesi diye söylediler.. bilmiyorum artık ama tekrar bi operasyon gerekir diye çok korkuyorum kasıl bölgesi yağlar eridikçe yürüyünce falan geçer diyorlar ama