Oznuryunus evet canım okudum şimdi 😊
ed_akd bize de doktor bugün aynısını dedi biraz kiloyu atsın dedi yapılır ama içe gömülür iyileşme süreci uzar falan. Bazı fotoğraflarda gösterdi biraz zor durum olabilirdi galiba bizim için😊 ablamla konuştuk bazı arkadaşları yaptırmış bebişleri biraz tombulmuş içe gömülüp yapışıklık olmuş, vardır bunda da bir hayır diyorum ve en doğru zamanda sünnet olur inşallah 🤲🏻😊 siz de üzülmeyin nasip 😊💐