Attent benim bebeğimin de eli hep ağzında. Öyle iştahlı şapır şupur emiyor ki 😅 cumartesi ben de doktorumuza soracaktım. Normal olduğunu biliyorum aslında ama kayınvalidem sağolsun telefondan görüp elini emdirmeyin ona parmakları incelir deyip durduğu ve eşim de onu dinlediği için geriyorlar beni 😅