Benim bebeğim de 5 gün sonra 3 aylık olacak. Gündüzleri asla uyumuyor aslında uykusu var ama direniyor zar zor uyutuyorum yarım saat anca 😢 akşam olunca da artık yorgunluktan çok huysuz oluyor sürekli ağlıyor sakinleştirip gece uykusuna yatırana kadar canım çıkıyor 🥲 geçici bir durumdur inşallah bu uyku düzene girer mi ☹️☹️