Poyrazalim_34 benim bebeğim de geceleri uyanmıyordu. Annemlere sordum herkes gibi ne güzel uyusun uyandırma dedi. Fakat bu ay sınırın altında kilo almış, doktor gece en az 2 defa kaldırmamı söyledi. Keşke dinlemeseydim kimseyi diyorum şimdi. Bence doktoruna sorun, kilo alımına göre o size en doğrusunu söyleyecektir